İyi akşamlar kızlar yıllardan beri kaşıntıma çözüm bulamadım gitmediğim doktor kalmadı 13 yıldır çekiyorum evlendikten sonra meydana çıktı kızken böyle birşey yaşamamıştım sürekli vücutta iğne batmaları ateş basması banyodan çıktıktan sonra özellikle acayip bir kaşıntı intahar derecesine geliyorum artık mesela üstümü değiştirince yine oluyor sanki vücuduma iğne batırıp çıkartıyorlar alerji ilaçlarından midem delinecek dün gece uyuyamadım 3 tane içtim 😭 varmı benim gibi bu sorunu yaşayıp çözüm bulan artık kendimden nefret ediyorum sinirde oluyor bende hangi doktora dediysem banyodan sonra kaşınıyorum diye şaşırıyorlar sadece ilaç verip gönderiyorlar artık ilaçlarda fayda etmez oldu ne yapacağımı şaşırdım