Bebegim 7,5 aylik 3 gundur sık sık kaka yapiyor.ve kaka yaparken de agliyor.bagirsaklari cok hareketli sanirim sanci yapiyor.bugun dr.muz kaka testi istedi ve test sonucunda amip kist ve trofozoitler goruldu yaziyor.saatten dolayi ulasamiyorum.bilgisi olan var mi? İnternette antibiyotik kullanimi sart yaziyor.bu rahatsizligu geciren varsa bilgi verebilir mi bana.endiseliniyorum