5 ay 11 günlük kızım 2 hafta tadım yaptık cok iyiydi sonra muhallebi çorba meyve püresi sırayla denedim asla ağzını açmıyor hatta vereceğimi anlayacıncq ağlamaya başlıyor ısrar edince de krize gidiyor. Bende napacağımı sasırdım bugün vermedim es geçtim varmı tecrübesi olan harbiden nasıl yapıcaz bu işi neyi yanlış yaptık