Merhaba ben kurban bayramının 4. Günü 3 aylık bebeğimi kaybettim hamile olduğumu düşük yaptığım zaman öğrendim üzerine regl olduğun için anlamadım hamile olduğumu baya zor bir dönemden geçiyorum bir tane 8 aylık bebeğim var düşük sonrası 3 gün süren regl oldum ama bu ay olmadım ve korkuyorum şuan hiç hazır hissetmiyorum tekrar hamile olmaya düşük sonrası hemen hamile kalınır mı veya kalan var mı aranızda hanımlar.