birmelekannesi0 Bebeğim 2 ay 11 günlük, mamayı sevmedi ve içmedi pekmez dediler onuda koydum öylede içmedi, sütüm yeterli değil ve aç kalıyor saat başı emmek istiyor, neocate mamada
tineanigra birmelekannesi0 benimkiler de ilk günler reddetti ama doktorumuz içine hiçbir şey koyma açlık ağır basacak dedi ve öyle oldu bi kaç gün az içtiler istemediler ama alıştılar hala da severek içiyorlar. Aptamil pregomin as kullanıyoruz biz
Tgbygt birmelekannesi0 Merhaba ben içine biraz vanilya şurubu damlatıyordum bir damla o şekilde kabul etti
Ahsenzum22 Alfamino yu Vitma Vanilya şurubu ile içiyor hatta hipp te az katıyorum bu şekilde günlük içtiği 200 cc yi geçmez saf verince gün boyu aç kalır yine içmez kaç gün aç kaldı yine de içmedi neocate pregomin as hepsini denedim
tineanigra Bsraylmzz 8 ay kadar anne sütü de aldılar ama ağız ıslatmalık sadece sütüm pek yoktu ve ikiz benimkiler o yüzden günde 30cc kadar anne sütü alırlarsa seviniyordum ana besin mamaydı
Samsai Ek gıdaya kadar hiç bir şekilde kabul etmedi ek gıdada meyveyi ezip karıştırdım gerçi böylede kabul etmiyor
Ahsenzum22 Samsai şu an piyasada bulmak zor ama evolvia rp ve alfamino yu deneyin doktor bize hiçbirini içmeyen bunları içiyor demişti
Samsai Ahsenzum22 evolviayı denedim ama o sadece süt alerjisş için sanırım bizimki çoklu gıda. Onuda içmedi zaten. Alfaminoyu hiç denemedim ama doktorum neocate en makbulü içerik açısından dedi.