Nrhyt44_krm44 Şuan benim bebeğim tam 1 ay 24 gunluk olcak Ben hemşire bana demişti ne yersen içine kimyon koy öyle.yaptim gerçekten işe yaradı çok şükür bebeğim gaz sorunu yok kendi kendine çıkartıyor size de önerim kimyon tüm yemeklere koy yoğurda Bike koy gerçekten işe yarayacak