Gozzy0307 Bebeğim tam 1 aylık. 3290 doğdu hastaneden taburcu olurken 3100dü. Bugün 1. Ay kontrolünde 3700 çıktı. Doktor normal aralıkta dedi ama sağlık ocağından arayıp sorunca az almış dediler. Doktorumuz da iyi bir Doktor ve mama vermeli miyim dediğimde hayır demişti. Sizce az mı almış? Kafamı karıştırdılar
Minaberil Gozzy0307 Bizede sağlık ocağı her ay 1 kilo almalı demişti ama doktorumuz 500 gram almalı dedi eğer sütünüz varsa ve bebeğinize yarıyorsa asla mamaya bulaşmayın doymuyor çocuk laflarına dayanamayıp sonra çok uğraşırsınız memeye dönsün diye.
elifdedim Gozzy0307 ayda alması gereken ortalama 600 gramdır canım seninkide onu almış canını sıkma bundan sonraki ay için emzirme sıklığını arttır bi dahaki ay daha çok alır mamaya hiç başlama meme reddi yaparsa daha memeye döndüremezsin zor olur
yumurtam Gozzy0307 hiç kendinizi üzmeyin, doktorunuz da iyi demiş zaten, sağlığı yerinde olsun, her çocuk aynı olmaz
Kaymaklibiskuvi Gozzy0307 minimum 500 gram alması gerekiyor sağlık ocağı aynı şeyi bana da dedi ve bir ay boyunca sürekli bebek emzirmek zorunda kaldım şimdi olsa yapmam sık emme gaz yaptı bizde 2 saatte bir emzirmeye devam edin gayet normal bence
Burceee Normal değer aralığında aldığı kilo. Daha fazla alabilirdi tabii ama mamaya başlanacak bir kilo değil diye biliyorum. Sık emzirmeye devam edin siz 🌸
Sibel22- Evet biraz az almış ortalama 1 kğ almalı . 2. 3. Aylarda ortalama 800 - 900 gr daha sonra ise 450 gr dan daha az almışsa mama öneriyorlar . Kaygı yapmayın sık sık emzirin çünkü hemen yorulup emerken uyuyakalıyorlar o aylarda . Uyandırıp emmesine devam etmesini sağlayın . Tabi her bebek farklı kilo demekte sağlık demek değildir sağlık olsun yeter 🤲
SunnyG Az almamış. Minimumda almış. Doktor gerek yok dediyse mamaya filan başlama. Her bebek ilk ayda bir kilo alacak diye bir kural yok. Baktın çişli bez sayısı az, bebek doymuyor ve huzursuz, emmiyor p zaman başlayabilirsin.