Arkadaşlar merhabalar; bebeğim 4 Ay 25 günlük. Günlük mamaları çok düşük mama kutularının arkasında yazan tablo miktarına uymuyor.
120 cc bitiremiyor. 90 cc de zar zor mola vererek bitiriyoruz. Bütün günü hesapladığımızda toplam 630 cc içmiş oluyor. 3 saatte bir veriyorum mamaları, normal mi ? Bu aylarda sizin bebeklerinizin mama durumu nedir? Tavsiye bekliyorum. Teşekkürler.