Kızlar akşam 8 9 gibi uyuyup sabah 6 bucukta kalkardı kızım gece 2 kerede rüya öğünü yapardı simdi 4.ay bitmesiyle gece 11 12 gibi yatmaya sabahta 7de uyanmaya basladı ve sürekli uyanıyor gecede hep hareketli kalıcı mı oluyormuş bu uyku gerilemesi öyle yazıyordu nette. Tecrübelerinize talibim 😥