Dilruba_1 ay canım çok zor benimde 3.5 aylıkken bir başladı şu an yedi aylık hala aynı uyanıkken asla biberonu ağzına almıyor ağlıyor uyurken veriyorum bir daha düzeldi 1 hafta falan sonra haydi tekrar iştahsız ben yaşıyorum ama önereceğim birşey yok ne yaptıysam olmadı kaç biberon kaç mama değiştirdim. Bir ara aç bırakim belki alır dedim 6 saate yakın aç kaldı sadece 90 içti şu anda 7 aylık 200 e yakın içmesi gerek biz hala 90 😂 çok zorladım ben küçükken çok o yüzden bu durumdayım