Merhaba arkadaşlar ablamın bir sorusunu size sormak istiyorum ense kalınlığı 2.10 çıkmış 13 haftalık bebeği doktor biraz fazla demiş down sendromu veya başka bir sorun olabileceğini de söylemiş bu durumla karşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim