Kızlar 5.5 aylık oğlum 1 er hafta arayla 3 diş çıkardı 4. Çıkmak üzere yani 1 ay olmadan. İki alt ön, 1 üst köpek dişi diğer köpek dişi de şişmiş patlamak üzere bu kadar sürede bu kadar diş çıkarması normal mi ? Normalse daha kaç tane daha çıkacak peşpeşe ? Çok Huysuz ve uykusuz oldu yavrum bugün. Sizin bebişler de nasıl oldu ? Cevap verirseniz sevinirim.