Kulağında bir şişlik farkettim biraz önce beze gibi böyle yani niye oldu anlamadım bi fikri olan varmı geç farkettim sağlık ocağı kapalı hastane kapalı elledim ağrı yapmıyor heralde tepki vermedi çok endişeliyim acile götüreyim mi napayım başına gelen varmı birde ben dün kulak çöpüyle hemen sokmadan kulağını kuruladım birden dönünce çöp battı biraz ama bu kulak değil diğeriydi niye öyle oldu anlamadım 😟 annem hastanede çalışıyor doktora sordu bulantı kusma ateş olmazsa gerek yok doktora gitmesine demiş zara gelse bile kendi kendine iyileşir falan demiş yani napıcam şimdi annemde işte değil 😟