Merhaba arkadaşlar ikiz kızlarım iki buçuk aylık ve dil altı bağları var Ankara tıp fakültesi guturduk ve bugün farkedik varmış o yüzden emmeyi reddediyor lardi tutup tutup birakiyorlar ama hastanedeki doktor biberon tutuyorlar sıkıntı yok eğer kilo kaybı olursa gel dedi ve eğer şimdi yaparsak genel anestezi almaları gerekiyor denildi ve ben emmiyior deyince sebeb o değil meme ucun yok bildiğiniz bı yer varmı lokal anestezi altında iyi bı doktor yada hastanede erkenden kestirmek istiyorum çünkü gerçekten istahsizlar ama gelde şöyle lutfen yardımcı olur musunuz ☺️