Atlas09 Kızlar merhaba doğum yapalı 52. Gün oldu kanamam durmuştu sarı leke gelmişti şimdi gene kırmızı leke çok az şekilde sizce normal mi doktora bir hafta sonra gidicem
Mihriiii Atlas09 normal, doğumum üzerinden 2 aydan fazla geçti hala ara ara kanamam geliyor ama yinede emin olmak için doktora gidip muayene olabilirsiniz.