Derinnn0 Humana emziren anneler için süt arttırıcı Çay kullanan ve fayda gören var mı? Bestlak damlayı çok görüyorum forumda, süt için mi bestlak mi humana çay mi tavsiye edilir acaba 🤗
Nrysnmz Kullanıyorum ama bi fayda göremedim açıkçası Sütüm yetmiyordu mama takviyesi yaptım doktorumun tavsiyesi ile
Caglaa94 Humana da içiyorum bestlak damla da kullanıyorum. Humananın çok etkisini görmedim diyebilirim. Başta herkes önerince bir kaç paket almıştım sırf o sebeple kullanıyorum. Ama bestlak damla kullanmaya başladıktan bir süre sonra farkını gösteriyor. Ben çok memnun kaldım.