Mavi1602 Değerimiz 10 çıktı düşük doktor şase yazdı fertamır ama şurup daha iyi diyorlar sizce en iyi kan şurubu hangisi
dlk1410 Mavi1602 Bizimde çok düşük çıkmıştı microfer kullandık etki çok etmedi 1 aydan fazladır ferrozic kullanıyorum kan vereceğiz bakalım