ebrudelibasan Kızlar bebeğimin süt alerjisi olduğundan şüpheleniyorum ve süt diyeti uyguluyorum paketli gidaları tamamen çıkardım başına gelen ya da atlatmış olan var mı neler yediniz ya da neler yenilmemeli bilgisi olan yazabilir mi
Elisamlila ebrudelibasan sadece sut alerjisi ise sut ürünleri içinde sut bulunan herseyi yememek gerekiyor . Her aldığınız paketli gıdanın arkasına bakın . Birde dana eti çapraz reaksiyon gösterebiliyor
Maavera geçen hafta doktor bize de süt alerjisi olma ihtimalinden dolayı diyet verdi. Süt ve süt ürünleri, dana eti, susam , yumurta, kuruyemiş yasak bana 😔 yiyecek bişeyim kalmadı zaten
Woman35 Maavera ilk patates vermiştim alerji belirtileri olmuştu daha dikkatli davranıp daha çok gözlemledim sonra kaşık mama vermiştim alerji yaptı süt vardı içinde daha sonra tarhana verdim o da aynı şekilde bebek makarnasıda öyle yoğurt tattırdım onda da aynı şekilde ama gel gör ki içinde süt bulunan bazı şeylere de belirtisi olmuyo anlayamadım gitti doktora söyledim evet süt ve süt ürünlerine alerjisi var belli ki dedi
Rkttktk Bizde dün deri testi ve kan verdik kakasindan kan ve mukus geliyordu kızımın 2 aydır kendim diyet yaptım süt ürünleri paketli ürünler domates yemedim ama şikayetlerimiz geçmedi alerji doktoru yavaş yavaş diyet açmami söyledi yoğurt ile başladım dün hangi ürünleri yediğimde şikayetleriniz artıyor yada farklı bir durum gelişiyor o şekilde bulucaz neye olduğunu zor bir surec
Maavera Haffuse Allahım daha neler duyucam 😓 umarım ben daha bide meyve sebzeyi kesersem ayakta kalmam mümkün olmaz. Biz daha neye alerjisi olduğunu bilmiyoruz
Haffuse Maavera asla belli olmuyor… Deneme yaniomayla sen buluyorsun… Benim kizima kan deri testi negatif cikmisti… Kolonoskopi yapildi 4⁵ aylikken payaloji de negatif cikti, ama kan ve mukus var diye devam ettik diyete.. 5⁵ aylikken birdaha kolonoskopi yapilda onun patoloji sonuucu pozitif cimti… Bebejlerde kesinlikle sonuc alinamiyir… 4 yasina dek yapilan testler hep yaniltici, doktorlar da bu testlere gore gitmiyor,tamamen sikayetler uzerine yol aliyoruz…