Kızlar merhaba 17 oglum ek gıda donemınden berıdır hıcbırsey yemıyor. Toplasan 10 kere yemek yemıstır zorla verıyorum tükürüyor. Ne kılo alıyor ne bırsey artık aglıyorum o yemek yemedıkce. Sadece emıyor sütümde yok eskısı gıbı. Memeden kesıcem nasıl yapabılırım yardım edın lutfen cok düşkün degıl. Ama bırsey yemegınce mecbur emzırıyorum. Kessem yemek yemege baslarmı. Gece emmeye kalkıyor kalktıgında ne verıcem arkadaslarım su verıyorum dıyor. Gece acıkıp acıkmadıgını nasıl bılıcem. Bıberonda tutmuyor tutsa süt cıcı bebe verıcem. Yardım edın lutfen 🙏