denizkabugu58 gaviscon şurup mu kullanıyorsunuz günde kaç kere ne kadar bizim de kusma problemimiz var, içiremiyorum şurubu tadından nefret ediyor. midesini çıkarıyor resmen her emzirme sonrası biz de 4 ay 22 günlüğüz 15 gündür filan var bu sorun. ayda 1 kg alan kızım 20 günde 300 gr almış sadece kusmaktan