GoktugAslan SAB simplex kullananlar günde kaç kez kaç doz kullandınız memnun kaldınız mı ? Ya da başka hangi ilacı hangi yöntemi ne şekilde önerirsiniz ?
MutluY_E GoktugAslan günde 3 defa 15 damla kullandım canım ama pek memnun kalmadım faydası olmadı. Şuan nurse harveys kullanıyorum yeni başladım etkisini bilmiyorum
ihtmozz GoktugAslan sab simplex günde 4 kez 15 damla ve biogaia günde bir kez 5 damla kullandık. Çok faydasını gördük. Aşırı gazlı bebekti
Kaymaklibiskuvi GoktugAslan momy bliss gripe water kullandık çok memnun kaldım sab simplexten daha etkili oldu
GoktugAslan MutluY_E bebeğiniz ne kadarlık benim şuan 1 aylık 15 damla çok olur diye düşünüyorum metsil verdi doktor onun için 4 damla dedi de işe yaramadı
ihtmozz Nrhyt44_krm44 1 kerede 15 damla kuzum. Ben de duyunca şaşırmıştım 13 falan veriyordum arada ama doktor böyle demişti. Çok faydasını gördük
ihtmozz Nrhyt44_krm44 rica ederim kuzum. Sayıyı arttırırsan daha iyi olur mesela günde 3 veya 4 kez 10 damla gibi. Yoksa hiç etki etmiyor. Bir de zararı yok. Gazdan yemez uyuyamaz hale gelmişti o dönem. Hala daha gaz çekiyoruz ara ara. Bitmiyor bir türlü
Nrhyt44_krm44 ihtmozz aynen kuzum çok teşekkür ederim . İki aylık olduk bakalım bir aydan az kaldı umarm üçüncü ayda biter bütün kuzularin
ihtmozz Nrhyt44_krm44 inşallah kuzum. Bizimki 14 aylık oldu 😁 gözünü korkutmak gibi olmasın. Ama 1 aylıkken başladı gaz damlasına 5. Aya kadar kullandı.