AngelMotherr homosapiens bebeğim surekli ağlıyor huysuz otistik mi yani Yüzüme bakıp güler gelir sever ayyyyy diye başını omzuma yaslar ne çıkarmam lazım burdan yani karsik karışık şeyler şuan sjnir oldum 1 yasinda
heyyooglum homosapiens merhaba, resim sizde kayıtlıysa tekrar paylaşabilir misiniz 🙏🏻 linkte artık mevcut değilmiş.
homosapiens ihtmozz aslında bu belirtileri gösterıyorlardır ama teşhis edilemıyordur küçük oldugu için bu doktoru takıp edıyorum şuan seminerde cok faydalı bılgıler paylasıyor