17vatan Herkese günaydın annişler biz güne yine erkenden başladık koskocaman 5 ay 10 günlük olduk bu günler geçecek demi anneler 😂🙏
Yalin 17vatan 5/18 iz, aslinda uykuyu seviyor benimki yeter ki ona kucak olsun😅 Sabahlari 5-5.45 arası uyaniyor, oynasiyoruz, simdi tekrar uyudu.
Vera24 17vatan 11. Aydan sesleniyorum geçmeyecek 😂😂 sözde kendi çapımda uyku eğitimi verdim hatta burda da yazdım ama saltanatım sadece bir hafta sürdü ve daha tam oturmadan diş sıkıntımız başladı başa sardık gece 4te uyandık 7 de uyudu 😂😂
ysule Kızım 14 aylık ve hala uyumuyor. İlk zamanlara göre değişen ne ben alıştım galiba biraz daha ama hala çok zor geliyor gece saat başı uyanması hatta bazen yarım saatte. Emmeden asla uyumaz. Doğdu böyleydi o zaman da uyumuyordu hala uyumuyor.
Ebruko Biz 1.5 aylık olduk, gündüz neredeyse hiç uyumuyo, gece 2 saatte 1 karnını doyurmak için uyanıyo, sabah 6da da tamamen uyanıyo. O kadar uykusuzluğa ben bile dayanamıyorum o nasıl dayaniyo çok merak ediyorum 😀 uykuyu sevmeyen çocuk zor 🤦🏻♀️
17vatan Vera24 aylar günler dk sayıyorum büyüdükçe düzelir diye saymıyım ozman 😂uykuzluktan 🧟♂️ Oldum yataktan kalkarken halime eşim korkar oldu halime 🧟♂️😂😂
17vatan Vera24 sihirli buçuğum olsaydı keşke okul dönemine ışınllatsam rahat ederiz en azından 😂bide okul koşturması olcak 😂😂😂🤷🏻♀️
Cglamrt 17vatan geçeceğini umut ederek sabrediyorum ama büyüdükçe daha zorlaşıyor sanki 🙄 5ay 10 günlüğüz bizde