Mehta Anneler size de sağlık ocağı 9. Ayda kan alınacak dedi mi bebekten, alırdınız mı peki, ben korktum biraaz umarım zor alınmaz 😒
BuseBlt Mehta yanlış hatırlamıyorsam alınacak dedi ama bizim takipli doktorumuz olduğu için 6 aylıkken kan almıştı zaten o yüzden sağlık ocağında yaptirmadik
AnnaKarenina_ Mehta kan aldırmakta mastır yaptık 🫠 hiç bişi olmuyor biraz ağlıyor sonra susuyor doğduğundan beri sayısız damaryolu iğne yedi 🥲
Asyaveannesi04 Mehta bizde yaptırdık 2 gün önce hastanede kan değerlerimiz iyi sadece b12 biraz düşük dedi takviye verdi korkacak hiç bir şey yok
busraduru1 GALADRiELL korkulacak bir şey yok bebeğim 2 haftalıkken alındı bir şey olmadı 4 aylıkken alındı yine bir şey olmadı😊 içinizi ferah tutun🙏🏻
Mehta Asyaveannesi04 damarımı kolay buldular mı 🥺 görümcem bizimkini zor buldular iğne içinde dolaştı durdu dedi 🥺
ayseeeasln21 Mehta Alındı alınması gerek canım demire falan bakılıyor rutin olarak yapılması şart. Biz geçen gün gittik 1.yasimizda konstrol için zor olsa da mecburen alındı . 3 ay sonra tekrar gidicez maalesef çünkü kansızlık çok varmış