Tam 2 ayı doldurduk bugün 2 hafta önce hiçbir şekilde gündüz akşam uykumuz yoktu ne kadar çabalasamda uyumuyordu 1 haftadır gündüz uykusu başladı ama 6 da uyanırsa bir daha saat 1-2 ye kadar uyumuyor atak haftası mı bu gazlı bir bebeksiz ama gazını çıkarmaya başladı neden böyl acaba atak haftası hesapları nasıl oluyor 37. Haftada doğdu 30 Temmuz