_anne29 Kızlar dün kızım 4 aylık aşısını oldu. Bugün kafası çok yanıyor bu normal mi? Bir de sürekli uyumaya meyilli uyanınca ağlıyor. Kakasını da günde 2 3 kez yapiyor dünden beri.. Halsizlik var zaten belli. Normal mi?
smy22 _anne29 bizde pazartesi olduk 3 gün boyunca sürekli uyudu uyanınca hep ağladı ilk gün ateşlendi 2.gün dediğiniz gibi sadece kafası çok sıcaktı çok keyifsiz mutsuzdu daha bugün kendine geldi şükür bizim hemşiremiz hepsine normal dedi içinizi ferah tutun bikaç güne normale döner