Esraogey sıkma canını ama ilk kez saat veren Dr duydum ben mersinde birsürü Dr gezdim bi de üstüne üstlük reflümüz var istedikçe emzir dediler kussada ver memeyi ne alırsa kardır dediler ben nerdeyse kızım koynumda geziyorum istedikçe veriyorum memeyi ben artık uyandırmıuyorum rutine bindi sarılık olmasın diye 2 saatte bir max. Emzirdim ilk 1 ay şimdi 2,5 aylık gece 1 3 5 muhakkak kendi kalkar kalmazsa uyandırmam beklerim 5 saati bulursa uykuda meme veririm. Bu Dr lara da güven olmuyor tel avantajı kaynım ve eltim Dr eltim çocuk dr u başka şehirde ama olsun canı kanı zarar vermezler emzir kuzum sen sıkma canını süt kesilirse de napalım yapılacak bişey yok mama takviyesi sonra ek gıdaya sen meleğini sağlıklı beslersin üzülme emi