Kızlar bebeğim 2 gündür nezleydi. Doktor augmentin şurup, zaditen damla verdi. Bugün sabahtan beri kakası ilaç kokuyor. Bebeğimin kaka yaptığını bile anlamıyorum ve rengi de bir değişik. Koyu bir renk yeşil gibi ama değil gibi de. Anlayamadım.. İlaç kokulu kaka neden olur?