Bizde 3 aylıkken yaptırdık. Benim geçen sene yeğenim yakalandı 2 buçuk yaşındayken çok zor atlattı götürmedikleri doktor kalmadı aşırı zayıfladı çok zor toparladı onlar aşıyı yaptırmamıştı ben gördüğüm için tereddüt etmeden yaptırmak istedim. Rabbim yavrularımızı korusun 🙏