Oğlum 11 ay 3 günlük. Anne sütü ve son 2 aydır da mama alıyor. 12. Aydan sonra mamayı kesmelimiyim? Bir de anne sütünü artık çay kahve gibi mi içmeye başlamalı. Emmesi baya azaldı zaten eskiye kıyasla ama bu aydan sonra tamamen ek gıdaylamı doymalı yani normal yetişkin gibi mi yemeli ?