Bugun bebeğimi doktora götürdüm, menenjit asisi danışmak icin ve doktor da mutlaka yaptirmami soyledi. İkili bir karma asisi takvimi oluşturdu.
Nimenrix 7. Ay ve 1 yaşından sonra
Bexsero 8. Ay 10. Ay ve 1 yaşından sonra şeklinde yaptirmamizi önerdi. Bexsero yeni bir asiymis ve biraz tereddüte kaldım. Yaptırıp da bir fikri olan var mı?