EslinSemAltas55 kullanmadım ama ilk doğunca bir sağına bir soluna yatırın diyorlar ya bizde öyle yapmaya çalıştık ama kızım öyle hiç uyumak istemiyordu. Arkası düm düzdü baya kafama takmıştım zamanla nasıl oldu bilmiyorum ovalleşti düzeldi 😄şimdi 14 aylık. O zamanlar almayı düşünüyordum