gizemlinayldz deneyimledim aynısını. Böyle oldu bende de. Siz hiç vaz geçmeyin, verin her saati geldiğinde. Yemese de aç kalmaz, nasılsa emiyor. Sonra bi alışacak, çorbalar, püreler ne yapsam diye düşüneceksiniz. Kaşığı yakın tutun ağzına Ağzından atınca tükürünce hemen geri verin, yine attı, yine verin. Böyle yapa yapa alıp yiyor. Ama asla kızmadan, sinirli bakmadan, güzel sesle konuşarak, ağzını burnunu zorlamadan :) böyle yapılırsa uzun yıllar yeme bozukluğu oluşur. Vaz geçmek yok, vermeye devam 😀👍