Doğumdan beri hep sütü sağarak biberonla verdim kötü bir doğum geçirdm ve hastanede kalmak zorunda kaldığımız için sonra memeye alıştırma sürecinde hiç biberon vermedim bu süre zarfında göğüsmu bosaltmam lazımdı sütümu sağıp dondurucuya attım bir hafta sonunda memeye alisti ama tam bosaltmiyor yine sağmak zorunda kalıyorum bu sagdigm sütleri çocuğuma içirmek istiyorum Philips avent var onla vermstm hep bu zamana kadar acaba ara ara versem tekrar meme reddi yasarmiyim kaşıkla zor oluyor