Bugün 2. Günüm ama doğru düzgün bi şey gelmedi. Sanki ilk günler değil de son günlerdeymişim gibi bi kanamam var. Adet öncesinde enfeksiyon yaşamıştım bi de üstüne soğuk algınlığını geçirdim ve halen iyileşmedim. Bunlar etki eder mi acaba aklıma başka ihtimal getirmek istemiyorum 🥺🥺🥺