Ayse_3434 merhaba ben kullandım bebeğime ilk 3 ay, çok da faydasını gördüm. İçindeki şırınga ile 1 ml çekip vermeniz gerekiyor, şırıngada çizgi var zaten. Sadece günde 1 kere verin demişti bizim doktorumuz, akşam banyo sonrası verip emziriyordum uykuya geçişi daha kolay oluyordu.