Kızlar bebeğim 2 aylık oldu ben ameliyat oldum 20 gün hastane de kaldık o ara ben narkozluydum felan bebeğe hep biberonla mama verıldı mecbur yanı alıştı ona şimdi de uğraşıyorum ama memeyi çok az emıyo her mamadan önce emzıriyorum aralarda yine emzıriyorum ama çok az emıyo asla emmek istemıyo uğraşıyorum sadece anne sütü alsın ama olmuyor napıcam bilmiyorum moralim çok bozuk 100 cc sma mama, verıyorum 3 saatte felan bi ama aralarda az az da olsa emzıriyorum o kadar yanı napıcam çok mu kötü bi durum böyle devam etse bebeğim de hastalık felan çok çıkar mı bi kere bi doktora sorduk dedi ki çok üzülmeyin şimdi ki mamalar anne sütüne eş değer yapılıyor yanu çok takmayın demişti ama bilmiyorum sizcr çok mu kötü durumumuz