Dunyams Merhaba kızlar 13 günlük bir bebeğim var her emzirmemde emerken kakasını yapıyor normalmi acaba ilk bebeğim tecrubesizim yardım ederseniz sevinirim birde emerken sütüm genzine sıçrıyor neyapmalıyım acaba ??
PamukPrensesannesii Dunyams emerken kaka yapması kötü birşey değil yapabilir. Sütünüz tayzikli geliyorsa sıçrıyordur 2.5 aylık olduk hala kaçıyor genzine. Mümkün oldukça yan yatırarak emzirmeye çalışıyorum
Ekinveannesi Dunyams yeni doğan bebekler günde 7 8 kere yapar kakasını ve genelde emerken oluyor zaten :) ya da emdikten hemen sonra. Biraz başını yukselterek emzirin 6.5 aylık olduk hala kaçıyor genzine korkmayın. :)
aylinpala Dunyams emzirirken kaka yapması çok normal hatta iyi bir şey çünkü bağırsaklarının çalıştığını gösterir