Emine_2222 Kızlar bebeğim 1 aylık oldu dokduktan kısa bir süre sonra yüzünde boynunda ve başında sivilceler çıktı baya da arttı heryeri sivilce doldu bu neden oluyo acaba
Ekinveannesi Emine_2222 bizde de olmuştu herkes isilik dedi doktorlar dahil. Ancak sonrasında cildi atopik dedilerdediler la roche markasının atopik ciltler için bir kremi var bebekler için doktorumuz onu tavsiye etti düzenli kullandık bir de serum fizyolojik ile cildini her gün bir kez sildim pamukla 2.ayin sonunda tamamen geçmişti.
Ekinveannesi Emine_2222 yenidoğan çoğu bebekte oluyor korkmayın geçer bir kaç haftaya kadar.ama siz doktoruna mutlaka götürün
Ugut Aynı durum benım bebektede var süt grubu alerjısı dedı doktor. Benı dıyete soktu süt ürünlerı hazır gıdalar asla yıyemıyorum çocuga özel bir mama verdı tadsız onuda yemek ıstemıyor red edıyor .
Emine_2222 Ugut bide bebeğim köpüklü kaka yapıyor 2 gündür ve kakası mukuslu gibi sizde başka belirtiler varmıydı