merhaba güzel anneler davamız hala görülmedi velayet ikimizde de henüz 4 aydır ailemin yanindayim oglum okula gidiyor ara tatilde bir haftalığına gelip götürmek istiyor ayrı sehirlerdeyiz götürse getirmeme gibi bi durumu olsa ben gidip polise şikayet edip polis eşliğinde alabilir miyim velayet olmadan bende oglum 5 buçuk yaşında henüz