Nsnsjss ben de emzirme sonrası yaptırmak istiyorum, özelde yaptırıcam ben ama yengem devlette yaptırmıştı bildiğim kadarıyla plastik cerraha gidiyorsunuz ve belli ölçüler var o ölçünün üstüyse sağlığınızı etkiliyor diye devlet ücretsiz yapıyor ama size tavsiyem meme küçültme zor bi ameliyat doktor araştırın iyi bi cerrah yapsın, ben kafayı bozdum bu işle çünkü çok büyüdü göğüslerim çok rahatsız oluyorum, sürekli bunu araştırıyorum haa bi de 2. çocuk düşünüyorsanız erteleyin diyorlar bi daha emziremeyebilirmişiz