seyhan34 Merhaba İyi geceler Oğlum 7 ay 5 günlük ama hala desteksiz oturmuyor yürütecede bindirmeye başladım ama her oturtmaya çalıştığımda öne doğru eğiliyor beli acıyacak diye geri yaslıyorum böyle geç oturan yada sağlık problemi ile karşılaşan varmı
Makbuss seyhan34 benim kizimda 7 ay 15 gunlk ve kısa zamanlı oturuyor hemen yan düşüyor çok takmıyorum her çocuğun gelişimi farklı bence
babyfaceee seyhan34 kızım 9 aylik hâlâ oturmuyo O ne duvarlaniyo çok hareketli ondan mi bilmiyorum. Atağa kalkmaya çalışıyo kalkamiyo
Dln seyhan34 8.ay bitimine kadar destekli oturmasini bekleriz demisti doktorum.ay biraz sonra gelirler biz 5 ayligiz 2 aydir desteksiz oturuoz die 😁😁😁😁
damlahira seyhan34 Bebeğim tam 9 aylık olunca tam desteksiz oturmaya başladı hatta hemen tutunup kalkmayada başladı şuan 10 buçuk aylık ☺️
seyhan34 Makbuss babyfaceee Dln Badekvk Badekvk damlahira Kuzumveben Prensess benim ilk oğlum 6 aylıkken oturdu ama bu bebeğim oturamıyor karnı sıkışıyor direk ayağa kalkıp yürümek istiyor hatta abisi oyun yaptığında ona koşmaya çalışıyor yürütecede bu yüzden erken bindirdim oturmayan bebekler binmemeli normalde ama belkide emeklemeden yürücektir dedim başını 2 aydan beri tutuyor herşeyi gayet iyi kilo fazlası var ondan mı acaba diye düşündüm basenli biraz oğlum
Badekvk Benim kızım da 8 aylık desteksiz oturamıyor hatta huzursuz oluyo hemen yatmak istiyo ya da ayakta kollar dan tutarak yürütmeyi seviyo çok hareketli sürekli ordan oraya dönüyo apalıyo o da poposunu kaldırarak 😂😂 her bebeğin farklı demek ki sabırla bekleyip görcez
Badekvk Benim kızım da 8 aylık desteksiz oturamıyor hatta huzursuz oluyo hemen yatmak istiyo ya da ayakta kollar dan tutarak yürütmeyi seviyo çok hareketli sürekli ordan oraya dönüyo apalıyo o da poposunu kaldırarak 😂😂 her bebeğin farklı demek ki sabırla bekleyip görcez
Prensess damlahira basini kacinci ayda tuttu acaba benim kizim da 8 bucuk aylik desteksiz oturamiyor malesef
Kuzumveben seyhan34 kizim 8.ayda desteksiz tam oturdu her bebek farklidir stres yapmayin 8.aya kadar bekleyin olmadı bi doktora gösterirsiniz