Newmom58 Kızlar zaten gaz sancılarından hayattan soğumuştum tam rahatlıyo dedim uyanık olduğu her an mızmız ağlıyo bıktım artık kaç gün sürüyo bu 1 haftadır böyle 3 ay 21 günlük
blself33 Newmom58 merhaba canım genel olarak bebek iyiyse bile 4 aydan sonra uyku bozuklukları başlıyor mizmizlik başlıyor Allah yardımcın olsun
havuctarator Newmom58 canım bende az önce post açmıştım 3 ay 20 günlük sürekli mızmızlanıyor ne yapacağımı bilmiyorum işi gücü bıraktım başına oturdum sürekli emmek istiyor emziğe alıştırmaya çalışıyorum o da yok
Newmom58 blself33 ne kadar sürer bu süreç zaten hiç kolay bi bebek olmadı kolum kopuyodu dolandırmaktan şimdi kucağındada ağlıyo
blself33 Newmom58 canım Allah bilir 3 gun deriz 3 ay sürer 4 ay deriz 3 gün sürer geçecek diye kendini teselli et ben öyle yapıyorum bi sure duzelselerde sonra 1-2 ay sonra yine bozuluyor malesef . Umarım kısa sürer . Uyku eğitimi falan deneyebilirsin 2 ay sonra çok verimli olur
[silindi] havuctarator damlayı emziğe damlatıp verin ya da sütünüzden sıkın Emziği göğsünüzde bekletin kokunuz sinsin Ilık suya batırıp ılıtıp verin
[silindi] havuctarator her vermede parmağınızla tutun ya da müslinle yapıştırın ben de öyle yapıyorum
havuctarator Newmom58 aynı aynı hurma tadı geçince atıyo ya da bagırıyo felan öyle çıkıp agzından gündüz uykusu yok oldu