Balbeby Kızlar dün rahimden parça aldırdım ve patolojiye gitti kanserden şüpheleniyordu doktorum bu sonuç ne zaman çıkar tahmini aldıranlar kaç güne çıktı sonucunuz
Tomtom Elifcix iyi huylu çıkmıştı benim ameliyatla temizlenmişti zaten çok şükür sonuç gelince de rahatlamıştım
Deletedmom_8 Balbeby annem çok verdi. 15 günde çıkardı sonuç. Allah şifa versin inşallah güzel sonuçlar alırsınız sıkıntınız da geçer 🤍
aatabeyyy Balbeby Özel bi klinikte bende aldırmıştım 10 günde çıktı sonucum.İnşAllah güzel haberler alırsınız Rabbim şifanızı versin
Tomtom Elifcix çok teşekkür ederim. Sonucum temizdi smear ancak rahimde kitle tespit edilmişti sezaryen olurken o kitleyi de aldılar onun da sonucu iyi geldi, gönlünüzü ferah tutun sizde acil şifalar dilerim