Kızlar merhaba oğlumun yürütecine takılıp düştüm ayak bileğinde çatlak olmuş 3 hafta istirahat dedi ve alçıya aldı doktor bi agrıyor bi duruyor acaba aranızda yaşayan bu ve buna benzer bir durumu olan var ne kadar sürede iyileşir hızlı iyileşme için yapılası birşey var mı