nazlimom_ Moana geçen hafta kanal tedavisi yaptırdım bende emziriyorum bi sıkıntı olmadı doktor olmaz ded çkıncada emzirdim zaten
serebro Moana dis çektirdiğimde bebeğim 1,5 yaşındaydı doktor birsey olmaz sadece ilk sutunu biraz sağ demişti ama ona bile fırsatım olmadı çünkü emerek uyuyordu biraz sagdim hemen emzirdim sonra birsey olmadı