Kızlar kızım şuan 14 ay 3 günlük normalde sabah 7.30 civarı uyanır 10.30-12.00 arası ve 15.30-17.00 arasında 2 uyku yapıyordu gündüz uykularımız normalde düzenliydi çok nadir uyanırdı geri uykuya dönderirdim akşam da 20.30 da uyutuyorum. Dönem dönem geceleri uyanıp uykuya direnmeleri olur geçerdi normal emmek için 2 3 kere uyanırdı ama geri dalardı diş süreci ve şu direnmelerin olduğu dönem hariç 1 yaşında diş süreci oldu sürekli ağlayarak uyanıyordu sabaha kadar kaç kez uyandığının sayısı bellisiz ama bu durum diş dönemine özel böyle diş süreci geçti ama uykuları düzelmedi uyanıyor uyumak istemiyor kucağımda uyuyor yatağa bırakırım uyanır vs derken 1.5 ay böyle geçti tabi buna eş zamanlı bu süreçte yavaştan sabahları 6.00-06.30 da uyanmaya başladı ikindi uykusuna direnmeye başladı 1 gün uyuyor diğer gün uyumuyor ya da uyutup odadan çıkıyorum normalde 1 buçuk saat uyuyan çocuk 15 20 dk bilemedim 30 dk sonra geri uyanıyordu uyumuyordu uyku gerilemesi mi yoksa tek uykuya mı düşmek istiyordu emin olamadım bende deneme amaçlı tek uykuya düşürdüm 3 haftaya yakındır böyleyiz diğer türlü öğlen 12 de uyandığı zaman akşama kadar uyanık kalmış oluyordu bende denemek istedim eğer böyle daha iyi olacaksa tek uyku istiyordur diye düşündüm öğlen 12 de uyutmaya başladım gün oluyor 3 e kadar kesintisiz uyuyor gün oluyor 2 de kalkıyor geri uyumuyor gün oluyor 1 de uyanıyor uykuya dönderiyorum derken bana pek verimli gelmedi eskiden kaçta uyanacak bilirdim şuan bilemiyorum ne kadar uyuması gerekiyor bundan da emin değilim kaç saat uyusa ona yeterli gelir gün içinde ara ara gözünü ovuyor akşam mesela dışarı çıkardık ederdik saat 8 de evimize dönerdik uyku rutini derken uyurdu şimdi dışardan eve dönerken bir bakıyorum arabada uyuyakalmış geçen gün 14.00 de uyandı akşam bina toplantımız vardı normalde toplantıya katılmam eşim gider ama o gün gitmem gerekiyordu saat 19.00 de toplantı daha uykusuna 1 buçuk saat var yani bir baktım saat 19.30 bile olmamıştı kucağımda omzumda uyuyakaldı yani ne yapmam gerekiyor hata mı ettim devam mı etmeliyim bu arada gece uykuları da tam anlamıyla düzelmedi biz 2 uykuya da 7 aylıkken geçtik bu arada 3. Uykuya direnmeler vardı