Hanımlar merhaba 3 gün öncesinden soğuk algınlıgı olarak başladı şimdi agır grip oldum. Bebeğimde 6. Ayına yeni girdi burnu akmaya başladı ne kadar dikkat etsemde 😔 hapşurmalarıda arttı biraz. Önerileriniz var mı nasıl atlatırız en kolay şekilde. Sarımsak yutuyorum sabahları, bitki çaylarımıda içiyorum başka ne olabilir