22 günlük bebeğim var sinirden üzüntüden ağlıcam artık sadece benim mi bebeğim böyle anlamıyorum , gündüzleri asla uyumuyor sürekli memede alışmasın dıye doğduğu gunden beri beşiğine koyuyorum ama gündüzleri bana yapışık halde terliyor rahatsız oluyor uyuması lazım onun ıcın cok uzuluyorum sorun bende mi anlamıyorum .sütüm az değil gayet guzel kiloda alıyor doktorda baktı doymuyo değil yani😔