Benim ki de doğduğu zaman çok iyi tutuyordu dediğiniz gibi 3aylıkken felan sendeledi. D vitaminini düzenli ver dedi ebemiz. Şuan 7aylığız elhamdülillah çok iyi. Karın üstü yatırın karşısına ilgisini çekeceği bir şey koyun sürekli kafasını kaldırsın boyun kası gelişsin